• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Informacja zwrot podatku akcyzowego

Wójt gminy Lubochnia informuje mieszkańców gminy, iż termin składania wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przypada w dniach

1 luty do 28 luty 2018 r.

Do wniosku należy załączyć faktury VAT potwierdzające zakup oleju napędowego w okresie od 1 sierpnia 2017r. do 31 stycznia 2018r.

Wnioski o zwrot podatku można pobierać i składać w Urzędzie Gminy w pokoju Nr 18. Jednocześnie informujemy, iż zwrot podatku akcyzowego będzie dokonywany wyłącznie na rachunek bankowy producenta rolnego wskazany we wniosku.

Ponadto uprasza się wnioskodawców aby składane wnioski były kompletnie wypełnione - zawierały dane osobowe i adresowe (1 strona wniosku) wraz ze wskazaniem numeru rachunku bankowego (2 strona wniosku), na który ma być dokonany zwrot.

Proszę określić gdzie leży problem:
2 + 3 =
Link
2 + 3 =