• INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW.  Uprzejmie informujemy o zmianach godzin pracy Urzędu Gminy Lubochnia w okresie letnim tj. od dnia 8 lipca do dnia 31 sierpnia 2025 roku. W wyżej wymienionym okresie Urząd Gminy będzie czynny w następujących godzinach: • sekretariat urzędu od 6.00 do 15.30; • komórki merytoryczne poniedziałek od godz. 8:30 do  godz. 16:30; wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 6:00 do godz. 14:00. W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w poszczególnych referatach urzędu po godzinie 14.00 uprzejmie proszę o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z właściwym pracownikiem w celu umówienia wizyty po godzinach pracy urzędu (tel. 44 710 35 10; e-mail: gmina@lubochnia.pl). Podstawa prawna Zarządzenie Nr 30/2025/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 lipca 2025 r.
  • Rejon Energetyczny Tomaszów Maz. zawiadamia, że w związku z pracami eksploatacyjnymi nastąpią przerwy w dostawie energii elektrycznej dla naszych klientów w następujących miejscowościach:  2025-07-10 13:00 - 15:00 Glinnik ul. Leszczynowa + działki numer 704, 713, 2025-07-21 08:00 - 15:00 Lubochnia ul. Sportowa
Zamknij komunikaty

Podpisanie umowy na roboty budowlane - Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej w miejscowości Glinnik.

Logotyp PROW


Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie".

W dniu 13 kwietnia 2023 r. podpisana została umowa na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej w miejscowości Glinnik, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w zakresie rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej. Całkowita wartość robót budowlanych wynosi 115.918,89 zł brutto, w tym dofinansowanie w kwocie 50.554,00 zł. Wykonawcą jest firma Główny Ośrodek Certyfikacji i Nadzoru Sp. z o.o. z Leżajska, z terminem realizacji w ciągu 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej żwirowej i trawiastej.
2. Wykonanie nawierzchni utwardzonej kostką brukową wraz z podbudową.
3. Wykonanie ogrodzenia panelowego, furtek oraz bramy wjazdowej.
4. Wyposażenie terenu inwestycji w następujące urządzenia:

• Stojak na rowery - 1 szt.,
• Regulamin placu zabaw - 1 szt.,
• Ławka + kosz na śmieci - 2 szt.,
• Urządzenie fitness biegacz - 1 szt.,
• Urządzenie fitness dwustanowiskowe twister/wahadło - 1 szt.,
• Urządzenie fitness orbitrek - 1 szt.,
• Urządzenie siłowni plenerowej - wioślarz - 1 szt.,
• Bujak sprężynowy - 1 szt.,
• Huśtawka wahadłowa podwójna -1 szt.,
• Karuzela tarczowa - 1 szt.,
• Huśtawka wagowa pojedyncza - 1szt.,
• Zestaw zabawowy - 1 szt.,
• Lampa solarna – 1 szt.
Realizacja inwestycji przyczyni się do stworzenia ogólnodostępnego, niekomercyjnego miejsca wypoczynku i rekreacji, które stanie się miejscem spędzania wolnego czasu, zarówno przez dzieci, jak i dorosłych oraz narzędziem integracji lokalnej społeczności.

Proszę określić gdzie leży problem:
6 + 5 =
Link
6 + 5 =